13 Ağustos 2010 Cuma

Duamla Yaşamıyorsunuz Ama Beddduamla Geberebilirsiniz



Herkes evlenmeye nişanlanmaya başladım demiştim en son.bugün feyste gezerken eskiden Âşık olduğum çocukların profillerini kontrol ediyim dedim.Bide ne görim kimi aratsam evlenmiş ve düğün fotoğraflarını koymuş, üstüne bir de profilini açmış.Allam bu mübarek günde bu allahtan bana reva mı?lise aşkım bile evlenmiş mına koim.ama sevindiğim bişey var üniversitede çıktığı bi kız vardı onunla evlenmemiş valla ne yalan söyleyeyim bayaaa sevindim buna.Ellalemin derdi beni mi gerdi.

Lan merak ediyorum, gelenek gibi niye hepiniz evleniyorsunuz?birinizde evlenmeme geleneğini devam ettirinde çevrede evlenmemiş adamlar göze batmasın.
Pufff arkadaşlarım evlendi boşandı şimdi 2.3. kocayı -karıyı alacaklar ben hala böyleyim nan.

Şaka bi yana ramazan girdi gireli müslüman gibi davranmaya başladım.oruç tutuyom felan.teravihe gidiyom.bi düzeltemediğim dilim.Mına koyacam bu dilin o olacak.Paso küfür ediyorum işyerinde ona buna.İşyerinde  top gibi bi adam işe başladı, birim müdürüm.Kız desem değil erkek desem değil "böle top kimin ipne kimin bişe desem" tam uyacak...

Hayal meyal hatırlıyorum.Küçükken bir adam beni taciz etmişti, ama bunu kimseye söyleyememiştim.Yıllar sonra hatırladım bu olayı, ne garip değil mi? O sıralar 7 yaşındaydım.Geçenlerde öğrendim ki adam kör olmuş,hastalığının sebebi bilinemiyormuş.Duyunca içten içe sevindim sanki.Not:bana kötü gözle bakan gözler kör olur.

Sır kapısı gibi karıyım valla. bi keresinde de (üniversitedeyken) ben yaz tatilinde harçlığımı çıkartmak için bi restorantta it gibi garsonluk yapıyordum, aynı zamanda bulaşık falan yıkıyorum, yemek yapıyorum, balık kızartıyorum.ellerim yara bere içerisinde eve geliyorum.Böyle zengin adamlar falan geliyordu restoranta.Birgün herzaman gelen şişman bir adam geldi ben de masasına gidip ne istediğini sordum ve masadaki dolu kültablasını alarak boşaltmak istedim.Bu bana " ben sana al onu dedim mi lan" diye bi bağırdı.Sonra küfür felan etmeye başladı.O aralarda ben köyden indim şehire kızıyım üniversitede 1. yılım.Adam bana emirer vermeye başladı, "tamam" diye arkadmı dönüp tepsimi de aldıktan sonra zırlamaya başladım.Hızla mutfağa gittim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.Restorant müdürü adamda bana aşık, arkamdan geldi ve bana " adam sana ne dedi" diye sordu ben de kavga etmesin diye "yok bişi" diyerek geçiştirmeye çalıştım.Bu sinirle dışarı fırladı adamı boğaza atacam dedi.Ahaha arkasından bütün personel koştu ve tuttu onu.Sonra geldi tepsiyi elimden aldı ve ben bakacam onun servisine dedi ve bütün gece adamla ilgilendi, bildiğin göbekli zengin ibnenin teki bir adamdı...5 ay sonra haftasonu tekrar çalışmak için restoranta uğradığımda beni ağlatan o adamın öldürüldüğünü söylediler.Olay olunca restorant sahibine adamın bana yaptığını anlatmışlar.Bizzat kendisi bana " ya alma mazlumun hakkını çıkar aheste aheste " dedi.Vay amk dediğinizi duyar gibiyim ama böyle işte birine bi beddua etsem hemen kabul oluyor.Çünkü ben temiz kalpliyim ve açıksözlüyüm hiçbi zaman sevmediğimde sever gibi yapmam, neysem o'yum.O yüzden ona göre yaklaşın bana bi beddua ederim size g.tünüz şaşar.Allah sesimi bi daha duymamak için dualarımı ve beddularımı hemen kabul ediyo töbe töbeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder