21 Eylül 2010 Salı

sürekli aynı bok çukuru etrafında dönmek nasıl bir duygu diablero hanım?



neye bakacağız sence? ne bıraktın? bıraktık?



kusura bakma papaz bir kere pilav yermiş ben o pilavı her şekle sokmaya çalıştım çok fazla zaman harcadım her emek verdiğimde başarısız geri döndüm. çünkü deneyimsizdim küçüktüm hata yaptım. anlayacağın; ben aldım dersimi. hiç sabrım yok yeniden kendimi daraltmaya mutsuz etmeye. geçmiş geleceğin aynasıdır. senin şu sık sık aramaların, hareketlerin bile değişmediğinin bir göstergesi zaten. sen hâlâ aynı, bıraktığım yerdesin, aynısın değişmemişsin değişmeyeceksin ama ben çok değiştim. mutsuzluğa sabredecek kadar tahammülüm yok. daha açığı, sana sabredecek tahammülüm yok. her defasında yeniden bunları anlattırma bana 'olmadı, başarısızdık' kabul et bunu, öğret kendine. beni de kendini de daraltma.



Öyle bakma saf saf ekrana.. Eski sevgilim bana geri dönmek istiyor. ben de ona böyle bişeyler yazdım ki artık bu fikrinden vazgeçsin. Vazgeçeceğini sanmıyorum. Valla korkmasam gidecem evlenecem adamlar amma çok sinirli bir adam. bir keresinde sinirlen benim bileğimi sıkıp morartmıştıda 3 gün ağrısından kıvranmıştım. Öff uzun zamandır yazmıyorum tabi bilmiyosunuz işler karıştı. Eski  sevgilim uzunla tekrar bir araya geldik. ne yaptım ettim başardım yani ne taklalar attım bi bilseniz. sonuç ne peki derseniz bi cacık olmadı. 1 aydır birlikteyiz daha sadece 2 gün görüşştük oda mecburi işlerden dolayı oldu.. anlayacağınız böyle kocaman bir boşluğun içinde kayboldum gidiyorum. çişim geldi yapıpgelcem durun ...
 
 
yaptım geldim ne diyodum.  eski sevgililerde olmasa bende icraat yok 'sürekli aynı bok çukuru etrafından dönmek nasıl bir duygu diablero hanım' diye ünlü bir spikerin sorusunu duyar gibiyim..
 
Canım binbeter sıkılıyor. Eski sevgililer birer ikişer evleniyor. böyle diyince pek bi havalı oluyo yoksa hepi topu 5 sevgilim oldu zaten.
Bir de sezen aksu şarkıları dilime dolandı, eskiden onun şarkılarında hayvan gibi ağlayan ben şimdi hiç önemsemiyor ..
 
düşündümde hayatımıza giren her insan bizden birşeyler alıp götürüyor. bitiriyor sevgimizi sonra yeniden biri geliyor seviyoruz onu ama sıkı sıkı sarmadan 'buda beni bırakacak gidecek birşeyler olacak' diye ipleri sıkmadan rahat sarılıyoruz aslında rahat değiliz...
 
Bana canım olacak bi sevgili lazım. Olum burayı okuyunca kendime acayip gülüyorum ha! Böyle koca meraklısı, erkek meraklısı kızlar gibi acıtasyon yazılar yazıyorum bazen. halbuski erkekler bizden daha aptallar, onları kandırmak öyle kolay ki, asıl zor olan erkeği kandıran hemcinsimizle uğraşmak..
 
uzunla da aramız limonlu. sanki adamın umrunda değilim ama benden vazgeçemiyor da. tıpkı benim gibi elimin altında bulunsun sevgi ihityacımı gidereyim diyordur belki de..
 
Bir de artık sürekli beni eleştiriyor, dün bi ara konuşurken 'ben dış görünüme önem vermiyorum'  demiştim o da 'hımm belli ' dedi -neden öyle dedin? deyince 'neyse şimdi sinir bozmaya gerek yok' dedi. yami eski sevgilimi kastetti hani ben güzelim ya bunlarda mal gibi olunca olmuyor. Sanki kendi çok yakışıklı .Tabi içimden geçti 'sanki sen çok yakışıklısın' demek ama diyemedim üzülür diye...yau ben alttan aldıkça azıma sıçmaya başıyor bunlar. ne zaman peşimden koşturacak hareketler yapsam tlflarına çıkmasam el üstünde tutuyorlar, var bunda bir hikmet ama ne?
 
herkesin gözü kör olsa komşunun kulağı sağır olmaz...
 
blog fena sıkıldım herşeyden.hiçbişi beni mutlu etmiyor. herşe çok boktan bea! Banka çıkışı biryerlere gidip oturup salaka salak mutlu görünen aslında kendi içlerinde cehennemi yaşayan çiflerin çocuklarıyla yaşadıkları o mutlu aile tablosunu seyrederek günlerimi geçiriyorum. Üstümde oturan evli ve dışardan mutlu komşum her gün karı koca kavga ediyorlar. Beynimi yediler, sonra geceleri o yiyişme sesleri..yatak oadamı sırf bu yüzden değiştirdim ama utanmazlar salonda bile hertürlü işlerini hallediyorlar. çocuklu evlerde seks yasaklansın arkadaş! koşulara da yazık çocuklara da ..
 
Şöyle el yazısı ile yazıyorum ya çok fena mutlu oluyorum yehhu. İçim dışım kocaman boşluk, kalbim delikli gibi tekli atıyor, sanki bir kabuk var kocaman kimse kıramıyor.. Neredesin koca müsveddesi gönlüm seni arıyor?
 
Naha benim yazacağım şiirde bu kadar olur. :/ yazacam yine...
 

1 yorum:

  1. ay hep öyle ne zaman köpek çeksen peşinde dolanıyolar ne zaman el üstünde tutsan ağzına sıçıyolar.bu erkeklere hep köpek gibi davrancaksın başka türlü olmuyo bu işler =)

    YanıtlaSil