6 Ağustos 2010 Cuma

Acıklı Bir Yazı Oldu Bu :(

Ben bu aralar yalnızım ya, inanırmısınız 4-5 aydır cinsel hayatımda yok 31 çekmeyi bıraktım.bankada bütün gün yakışıklı erkekleri kesip, günlerimi geçiriyorum.eve gelincede gece yarılarına kadar internet başında oturup zaman öldürüyorum.kendimle yaptığım seks hayatım tam bir yokluğa girdi.amuna koyim şenay düdek gibi bişi olucam diye korkuyorum, erkeklerle mi sevişsem yiyişsem napsam.yoksa evlensemde sakladığım bakireliği yatmadığı karı kalamayan bir heriflemi paylaşsam.bana şeytanca gözlerle baktığınızı görür gibiyim.bakire olmakla övünüyorum sanmayın, aksine onu protesto ediyorum.kadına yüklenen bu ağır yargının değişmesni bekliyorum.lan bak aklıma geldi değişim istiyorumda, düşünsenize eğer kızlık olmasaydı herkes herkesle yiyişedebilirdi.valla kötü düşünen ben deilim mantıklıca düşünen herkesin aklına gelir bu..

Herşey zamanla değişiyor ya kimbilir birgün belki zarsız kızlar doğar anneden genetik hepsi zarsız dünyaya gelen.Allesen bak yine aklıma geldi, doğuştan kızlık zarı elastik bi arkadaşım vardı, bunu nerden biliyosun dersen evlendiği gün gerdekte kan çıkmayınca kan çıktı!valla bak kocası kızın kolundan tutmuş rezilce sokaklarda sürüyordu amuna kodumun çocuu.sonra geceyi hastane ve karakolda geçirdik.doktorun verdiği rapora göre kızın zarı elastikmiş, ilk ilişkide kanama olmamış ama iki yada üçüncü defada olacakmış, hatta bazı kadınlarda hiç olmazmış.Öğrenin lan erkekler!götünüze girsin bakire kızlar.

feci sinirlendim bak.üniversitede  sevgilimi sırf yattığı için tercih ettiği bir kıza kaptırmıştım.kızla yattı yattı sonra zırlayarak yanıma gelip seni özledim dedi adam.nan bişi dicem erkekler yattığınız kadınlardan zevkinizi alınca temiz bi kıza gitmek istiyosunuz ya hepinizin ağzına sıçıyım. :D şaka şaka artık hepiniz geniş mideli oldunuz "benden öncesi önemli deil" diyosunuz.Gördünüz mü yapraklarım?eğer bugün böyle düşünnen erkekler varsa bunu canı çektiği adamla yatan karılara borçluyuz.Birşey ne kadar çok yapılırsa o kadar meşru olmaya başlar...


Bak ne anlatıcam.Dün feci canım sıkılıyodu napsam diye düşünürken, internetten numarasını bulduğum bir doktoru arayarak "bir erkeğin nasıl bakire olup olmadığını anlayabileceğimi" sordum.telefondaki doktor danışmanın ücrete tabi olduğunu ve muayeneye gelerek konuşabileceğimizi söyledi.öyle diyince bende "tamam sevgilimin erkekliğini diktirmek için randevu almak istiyorum" deyince kokona ve boyalı olduğunu tahmin ettiğim doktor hanım "ahahahah" diye bir kahkaha patlattı ben de " yelloz karı" diyip telefonu suratına kapattım..

Lisedeyken bir kız arkadaşım vardı.Kızdı ama erkek gibiydi.Çift cinsiyetlilerden.hani beden derslerinde onun yanında soyunmaktan korkardım çünkü kızlardan hoşlanıyordu.Adı canan'dı.Yaklaşık 1 yıl önce feysbukta beni ekleyince ameliyatla erkek olduğunu gördüm daha önceden de duymuştum zaten.Naha işte gece rüyamda o kızı yani çocuğu gördüm bana sulanıyordu.Son model bi arabası vardı.rüyamda bile " töbe yerabbim noluyo böyle beni sevmesin bu" diye düşünüyordum.uyanında rüya olduğuna sevindim ama kendimden utandım.sonuçta allah onu öyle yaratmış, isteği ile olmamışki..kız doğmuş ama kız gibi hissetmiyor, gögüsleri bile çıkmıyordu garibimin..Allam yerabbim

Birde dün müşterinin biri ile kavga ettik.banka kart işletim ücreti olarak heriften para kesmiş.aradı ağzına geleni söyledi.bende düzgün bir şekilde gerekeni izah ettim kendisine ama adam bana " gerizekalı, aptal,salak dinle beni" diye suratıma telefonu kapattı.yemin ederim tek kelime konuşturmadı bile beni.birde adam büyük bir firmanın sahibi ha adını desem hepiniz bilirsiniz.göt herif sanki bankanın kestiği paraları ben ayarlıyorum zaten faşizmin köpeği olduk, göt gibi birbirimizi yiyip duruyoruz.Sıçtığımın iti.göttoşu.allah belasını versin.bankada müşterilerle yapılan görüşmeler kayda alınıyor ya, avukatımız adamı mahkemeye verebileceğimizi söyledi ama ben türkiyedeki adalet sistemine güvenmiyorum zengin adam kazanır mahkemeye bide üstüne benle uğraşır çekemem valla.adaletsiz bir dünyada yaşıyoruz.Sikeyim bütün adaletsizlikleri ve adaletsiz insanları....

1 yorum:

  1. Ne kadar yardımcı olur bilmiyorum ama erkeğin daha önce sevişip sevişmediğini anlayabilirsin amatörlüğünden.

    Geniş mideli olma falan yok aslında.BenDen önce bir kızın başka bir erkeğe içime boşal diye yalvarmasını aşkım deyip sarılmasını erkeğin salyalarına maruz kalmasını kabullenemem kabullenen godoştur gavattır =) veya eziktir başka kız bulamayacağından korkar.Seçim şansı yoktur fazla ? Seçim şansı olsa sence hangisi olur ? Önden vermeyen ama arkadan vermediği kalmayanlar konusu falan ayrı tabi.Bu söylediklerime itiraz edenin sevgilisi bakire değilse hiç boşuna konuşmasın a.q godoşu.

    YanıtlaSil