21 Ekim 2010 Perşembe

Kurtar Beni Sevgilim Ne Olur...

aşk hayatım birbirine girdi. uğruna gecelerce ağladığım uzun sevgilimle beraber olduğumuz halde neredeyse 1 aydır görüşemiyoruz. hani geçen yazımda anlatmıştım ;beni çok üzmüştü o geçti gitti gibi.. ama o hareketiyle beraber benim duygularım karıştı. şimdi de birinden hoşlanıyorum kendimi engelleyemiyorum ama her gün bir başkasını düşünüyor yetmiyormuş gibi o başkasıyla msjlaşıyorum. msjaştığım çocuk 3-4 yıldır beni seviyor, şimdiye kadar bunu bildiğim halde hiç önemsememiştim ama bu haftasonu görüştükten sonra pazar gününden beri hergün onu düşünüyorum. biliyorum yaptığım çok adice ama kendime hakim olamıyorum :( belkide uzunla görüşemiyoruz diye başka yerlerde sevgi arıyorum.anlayacağınız benim hayatım yine bombok bir şekilde devam ediyor. isyanım var uleyyynnnn.

napıcağımı bilmiyorum. burdaki çocuk  benle evlenmek istiyor, işi gücü iyi. bir yerde müdür ama uzun kadar yakışıklı değil, ama beni el üstünde tutuyor.. kafam öyle karışık ki ...

uzunu da özledim, dün gece uzun süre konuştuk, konuşurken utandım ondan hatta. it gibi çalışıp duruyor geleceğimiz iyi olsun diye.. itiraf etmeliyim onun boşuna çalıştığını düşünüyorum, bir geleceği yok gibi. bilmiyorum ama maddi olarak hiçbir birikimi yok, maddiyatçı biri de değil öylesaf öyle temiz bir insan ki eminim bu hayatta hiç bir zaman büyük maddiyata sahip olmayacak. çok rahat kandırılabilecek bir erkek. kıyamıyorum ona nasıl böyle birşey yapabiliyorum?

biliyorum şimdi ayrılalım desem ve ayrılsak yine her gün gözyaşına boğulucam o da ağlayacak hep..hele onu başkasıyla görsem, içim parçalanır. etim doğranmış kıyması çekilmiş gibi ağırır, canımı çok acıtır..

Bugün regl dönemininde verdiği gazla inanılmaz duygular içindeyim.. ilk eski sevgilime de mail yazdım, ona da sitem ettim. son yazdığı maile cvp vermemiştim, bu erkekler hep mi böyle ? evet! herşey kendilerinin istediği gibi olsun, onlar istediklerinde bırakıp gitsinler, istemediklerinde zırlayıp kadınların gitmesini engellsinler .. istedikleri bu..

canım öyle çok yanıyor ki. ilk sevgilim evlendi. ondan sonraki olan sevgilim (diğerinin arkadaşı) o çirkinler kralı olmuş, ondan sonraki sevgilimin msn şifrelerini bildiğim için gördüm ki bi kızla konuşuyor, çirkin ama onun istediği gibi çalışan, parasını yiyebileceği bir kız. sonraki sevgilim de uzun..canım benim. öyle temizsin ki, biliyorum beni aldatmayan tek erkek sensin. diğer sevgililerini aldattığın halde bir beni aldatmadın, sen bütün gün çalışırken ben bütün gün başkasını düşünüyorum bunu sana söyleyemiyorum ama kahroluyorum kendimi engelleyemiyorum.. ne olur işlerini biraz bıraksan da gündüzleri beni arasan, arada bir msj atmaya vaktin olsa, lütfen yapma beni başkalarına yönlendirme. öldürme beni sevgilim.. öldürme bizi..kurtar beni başkalarından...

1 yorum: