7 Temmuz 2010 Çarşamba

Küfürlü bir yazı oldu bu ama idare et dinocan

En son mart ayında yazmışım.Bundan sonra yazmalıyım bloga yoksa bu iç seslerim götümü sikecek.

Ayrıldık biz onunla..Bildiğin götüme tekmeyi attı yani.İşleri çok yoğunmuş, bana zaman ayıramıyomuş benide üzmek istemiyomuş ...bahaneleri bunlar.ağzına sıçim ben onun.göttoş herif.madem bana zaman ayıracak kadar meşkuldün ne bokuma başladık sevgili olmaya?ona bunları söyleyemiyorum tabi. " arkadaşız biz her zaman " diyorum.Sıçarım arkadaşlığını lan! Daha öncede 1 kere ayrıldık biz sonra ben bunu feysten bi silmiştim.Sonra tekrar birleşene kadar hiç eklemedik birbirimizi.Şimdi götüm yemiyo onu silmeye.Çünkü o zamanlarda da sahte kız feyslere alarak göttoşu eklemiştim.her hareketini takip ediyordum.hatta ayrıldığımızda bu bir ara internetten tanıştığı bi kızla çıkacak gibi olmuştu.kız bundan bikaç yaş büyük falan.neyse şimdi öyle ezik durumlara kendimi sokmamak için ne feysten ne de msn den silmedim.msne girdiği zamanlar çevirimdışı takılıyor, bana selam vermiyor ama geçen yıl sahte msnle arkadaş olduğum kızla -yani benle- muhabbet ediyor.Ne sikik bi duırum ya.Sevgilin varmı diye sorarken "ya var derse" diye içim gidiyo.Ama her defasında "işim çok bu yüzden sevdiğim kızı bile bıraktım" diyor.

Böyle göt adamlarda var işte.Ayrıldık ya şimdi ben sanıyorum ki bu rüya.hergün uyandığımda herzamanki gibi " günaydın" mesajı gelecek diye sikikçe bekliyorum ama bişey gelmiyor.feybukta birbirimize videolarla göndermeler yapıyoruz.Yada çoktan birini buldu kendine tadını çıkarıyor.Boşta göt bulsa atlar zaten hepsi aynı erkek değil mi..

Fena halde sinirlendim bak...

1 yorum:

  1. boş ver sana erkek mi yok diablero ;) takıl kafana göre

    PrOOgRaMMeR

    YanıtlaSil